Orang Malaysia, pagi-pagi dah makan nasi. Extreme betul sarapan kita. Nasi lemak, mi goreng, roti canai. Bukan setakat tu je. Mesti ada telur pulak tu. Semua peniaga yang jual sarapan berhampiran tempat saya, setiap kali pelanggan order nasi lemak, mi goreng, secara automatik dia akan letak telur. Bila tiba giliran saya, saya katakan tak nak telur. Dah cakap macam tu pun dia tetap letak telur. Bila saya suruh keluarkan telur, dia buat muka pelik mata terkebil-kebil. Bila difikir-fikir kan sem...

Continue reading ...