Banyak betul barang dapur yang saya idamkan. Lebih-lebih lagi bila ada offer yang tak sanggup saya lepaskan. Terkenang bagaimana saya membuat yong taufu beberapa hari lepas. Terasa macam nak menitik air mata sewaktu mengisar isi ikan menggunakan blender. Kalau guna air banyak, memang tak menjadi la fishball saya. Silap-silap boleh jadi lempeng. Kalau tak guna air pulak, memang tak berpusing la blender tu. Kalau kisar sedikit-sedikit, isi ikan cuma melekat kat tepi dinding je. Kalaulah ada food prosessor berkuasa macam ni…. Klik entri ke Kuala Lumpur lagi Selama Seminggu untuk gambar-gambar homemade yong tauhu yang saya buat.

Saya rasa, food processor macam ni dah jadi keperluan penting dalam setiap dapur. Segala fungsi yang ada dalam blender, semuanya ada pada food processor. Tapi, banyak fungsi yang terdapat pada food processor tak terdapat pada blender. Blender berfungsi sempurna jika menggunakan air yang banyak manakala pengisar bijirin pula hanya untuk bahan yang betul-betul kering. Rasa-rasanya nak buat sambal belacan pun susah. Terpaksa buat sambal belacan cair macam di restoran thai. Dengan food processor, lebih mudah mencincang dan mengisar pelbagai bahan. Lebih senang nak buat burger, fishball, salsa, sherbet, mashes potato dan sebagainya.

Product specifications and features:
  • Dimensions: 18.3cm (W) x 11.5cm (L) x 27cm (H)
  • Weight: 10.5kg
  • Power: 250W
  • Voltage: 220V
  • Material: ABS, AS
  • Function: Chops, blends, grates, whips, mixes, stirs, grinds, and purees
  • Colour: red
  • 3-month warranty for manufacturing defects
Iklan: Jom melancong pada cuti Hari Kebangsaan. Untuk sambutan Merdeka ke-55... Semua tiket flight berharga RMxx55!

Harga memang hebat. Hanya RM95.00 setelah diskaun 52%. Harga asal RM199.00. Harga termasuk kos penghantaran.
Kualiti memang terbaik.

Klik disini atau gambar diatas untuk keterangan lanjut. Offer hanya untuk 5 hari sahaja.